søndag 23. november 2008

Utedo og innedo med utsikt

Vi hadde en hutrende kald helg i den uisolerte "kiosken". Fem personer på 12 kvadrat.
Det ble ikke flere turer til veslehuset enn nødvendig. Utedo på sommeren er ok, men om vinteren er det en prøvelse. Utsikten er det ikke noe å si på.
Det blir flott utsikt fra doen i hytta vi bygger og. Naboen ler av meg som har trumfet igjennom glassdør inn til do. Det er da innlysende med den utsikten! Jeg har selvfølgelig ikke tenkt å sitte på utstilling, og skal ordne den saken greit.
Men en gang i blant, når jeg vet at vi er de eneste på området, skal jeg fylle badekaret med varmt vann helt til randen, skride oppi, sippe til et glass vin og nyte utsikten gjennom glassdøra. Og hvem er det da som ler?

4 kommentarer:

Miamaria sa...

Utrolig kult med den glassdøra! Genial idé.

Mokki sa...

Jeg skulle nesten tatt bilde fra gjestedoen i andre etasje hos oss :) Den ligger litt inne i huset, så ingen ser deg utenfra, men med døren åpne ser du rett ut vinduene og ned på halve Trondheim!

Anonym sa...

... antakelig den tilfeldige vandrer... ;)

Oline sa...

Ja, jeg unner alle en god latter så lenge jeg selv kan gapskratte!