torsdag 1. januar 2009

Godt nytt hytteår!

Vi har overnatta første natta i hytta. Vi fyrte i ovnen og sov på hemsen. På denne tida i fjor hadde vi ikke byggetillatelse, så det er grunn til å være fornøyd med innsatsen. Jeg har tegna og byggeren har gjort resten. Vi planlegger å bruke mye tid på hytta framover. Både for å gjøre den ferdig innvendig og for å kose oss. Det blir noen langhelger i vinter, påskeferie og hele skoleferien i hytta. Det er noe uvisst hva vi får gjort med den ikke eksisterende hyttehagen. Jeg går fremdeles og håper at noen kommer med 8 lastebillass med masse de vil bli kvitt. Vi må ihvertfall ha en gravemaskin for å dandere terrenget. Hagen eksisterer bare i mitt hode, men siden jeg lider av tiltaksløshet på anleggssiden er jeg avhengig av at byggeren skal kaste seg over det nye prosjektet. Da er det ihvertfall viktig å time det riktig.. Vi får se.

1 kommentar:

Frøya-Heidi sa...

Ønsker deg lykke til med hyttehagen! Det blir spennende å fålge med hva dere får til etter hvert.

Godt nytt år!